Gdy potrzebne są automatyczne skrzynie biegów Warszawa to kup bilety autokarowe.

Jeżeli potrzebna ci automatyczna skrzynia biegów to kup bilety autokarowe na przejazd do Warszawy i tutaj dokonaj zakupu gdyż Warszawa ma najlepsze ceny na automatyczne skrzynie biegów. Istnieją trzy różne rodzaje automatycznych skrzyń biegów.
Automatyczne skrzynie biegów Warszawa – skrzynia biegów Twojego samochodu (lub skrzynia biegów) jest łącznikiem między silnikiem a kołami napędowymi i przekształca moc i moment obrotowy w ruch do przodu i do tyłu przy użyciu różnych przełożeń, aby osiągnąć zakres prędkości.

Automatyczna skrzynia biegów została wymyślona przez Kanadyjczyka Alfreda Hornera Munro w 1921 roku i używa sprężonego powietrza do zmiany biegów. Pierwsza nowoczesna, masowo produkowana automatyczna skrzynia biegów, Hydra-Matic, została wprowadzona przez General Motors w 1940 r., A do niedawna istniał tylko jeden typ „samowyzmiającego się” pudła do samochodów osobowych.

Dzisiaj, w zależności od marki i modelu, który kupisz, Twój samochód będzie wyposażony w jedną z tych trzech automatycznych skrzyń biegów.

  1. KONWENCJONALNA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW

Nowoczesne automatyczne skrzynie biegów wykorzystują sprzęg hydrauliczny płynu zwany przetwornikiem momentu obrotowego, zamiast napędzanego nożnie sprzęgła ciernego, do zmiany biegów poprzez blokowanie i odblokowywanie zestawu przekładni planetarnych. Spowoduje to również zatrzymanie silnika, gdy samochód stoi i jest włączony.

Konwencjonalna automatyczna skrzynia biegów

W dzisiejszych czasach automatyczne skrzynie biegów „rozmawiają” z elektronicznym układem sterowania silnika (Electronic Control Unit) w celu dokładniejszej kontroli przesuwania i zaawansowanych automatycznych skrzyń biegów, mogą w rzeczywistości „uczyć się” stylu kierowcy. Automatyczne skrzynie biegów przeszły długą drogę od 1940 roku, a Ford oferuje obecnie pierwszą na świecie masowo produkowaną, 10-stopniową auto na swoim F-150 w USA i złożył patent na 11-biegową skrzynię!

Plusy : Świetne do jazdy po mieście z zatrzymaniem, łatwość obsługi, trzymanie obu rąk na kierowcu.
Wady : niewiele szlifów do jazdy sportowej lub na torze wyścigowym, może być mniej paliwo niż skrzynia manualna

  1. TRANSMISJA CIĄGŁA ZMIENNA (CVT)

Istnieją trzy typy przekładni CVT. Przekładnia CVT na koła pasowe jest genialnie prostym urządzeniem, które wykorzystuje system pasów i kół pasowych – zamiast stalowych przekładni zębatych występujących w konwencjonalnej automatycznej skrzyni biegów – zapewnia płynne zmiany dzięki nieskończonemu zakresowi przełożeń i pozwala silnikowi obracać się w najbardziej wydajna prędkość (rpm).

Przekładnia CVT

Toroidalna przekładnia CVT wykorzystuje tarcze i rolki mocy do przenoszenia mocy, a hydrostatyczny przekładnia CVT wykorzystuje pompy o zmiennej wydajności i silniki hydrostatyczne. Przekładnie CVT są szczególnie popularne wśród japońskich producentów. Patent na pierwszą przekładnię CVT został po raz pierwszy złożony w 1886 roku, a Leonardo da Vinci naszkicował go w 1490 roku!

Zalety : Płynne, bezproblemowe przyspieszenie, oszczędność paliwa, utrzymuje maksymalną wydajność silnika.
Minusy : Dudnienie silnika przy przyspieszeniu

  1. TRANSMISJA DUAL-CLUTCH (DCT)

Przekładnie DCT oferują to, co najlepsze z obu światów: automatyczną skrzynię biegów, która może być napędzana tak jak ręczna, ale bez tradycyjnego sprzęgła nożnego.

W DCT nie ma przetwornika momentu obrotowego, a koła zębate są rozmieszczone na dwóch oddzielnych wałach, na jednym rzędzie przekładni o numerach nieparzystych, a każdy z wałów ma własne sprzęgło.

Podwójna przekładnia sprzęgła

Ten układ podwójnego sprzęgła pozwala na wybór następnego, wyższego lub niższego biegu, aby można było go wybrać w ułamku sekundy, poinstruowany przez system zarządzania komputerem w samochodzie lub przez kierowcę za pomocą kierownic lub tradycyjnych dźwigni zmiany biegów.

Porsche był pionierem dwusprzęgłowych skrzyń biegów w sportach motorowych, wykorzystując swoje pudło PDK w samochodach sportowych 956 i 962 World Endurance Championship w latach 80-tych.

Zalety: Przesunięcia typu „mrugnięcie okiem”, napędzające auto jak podręcznik, minimalizujące stratę mocy.
Minusy: Wczesne DCT mogą się zmieniać z gwałtownym „hukiem”

Bilety autokarowe do kupienie na stroni internetowej. Kup bilety autokarowe i przyjedz do nas wybrać najlepsze automatyczne skrzynie biegów Warszawa i okolica.