Długopisy reklamowe Warszawa są proste. Brakuje im zaangażowania i wirusowego potencjału marketingu cyfrowego. W najlepszym wypadku będą wyświetlać nazwę firmy i logo. Jak skuteczne może być to wszystko? Okazuje się, że niestandardowe pióra są bardzo skuteczne w wykonaniu zadania. Ich prostota jest jednym z głównych powodów ich skuteczności. Wszyscy wiedzą, jak korzystać z pióra. Zaskakująca liczba osób nadal korzysta z długopisów reklamowych z El Primero z Warszawy. Weź pod uwagę fakt, że prawie 70% ludzi wciąż ma przy sobie długopis. Nie oznacza to, że wolą pisaki od pisania. Oznacza to, że mają jeden nawyk lub wiedzą, że może być przydatny. Media społecznościowe nie mogą się równać z tym wskaźnikiem użycia. Jeśli potrzebujesz metody marketingowej, która prawdopodobnie dotrze do docelowej grupy docelowej, pióra są trudne do pokonania. Ich wskaźnik sukcesu jest również wyższy w porównaniu z innymi formami marketingu: 83% ludzi prawdopodobnie zatrzyma długopisy niestandardowe. 50% osób zawsze wybierze długopisy reklamowe Warszawa, jeśli jest oferowany. 50% ludzi uważa długopis reklamowy za praktyczny produkt.
Niestandardowe długopisy reklamowe Warszawa nigdy nie będą wirusowe jak historia lub mem w mediach społecznościowych, ale nie muszą. Długopisy reklamowe są najbardziej skuteczne, ponieważ nadal są przydatne. Spełniają praktyczną potrzebę, którą prawie każdy ma w tym czy innym momencie. Przekonany już? Jeśli tak, to nadszedł czas, aby pomyśleć o tym, jak korzystać z niestandardowych piór w istniejącej strategii marketingowej.